Boekhouding

Boekhouding

Wij voeren de boekhouding van uw onderneming en zorgen voor de verplichtingen inzake de BTW administratie (BTW-aangiften, intracommunautaire opgaven, BTW listings,...) Wij stellen jaarlijks de jaarrekening op voor uw bedrijf en zorgen voor de neerlegging ervan.

Opstarten zaak

Wij begeleiden u stap voor stap in de opstart van uw zaak. Het opmaken van alle nodige documenten zorgt er voor dat u zich met een gerust hart kan concentreren op het uitbouwen van uw zaak.

Fiscale aangifte

Wij verzorgen het invullen van uw fiscale aangifte zowel deze inzake de personenbelasting als deze inzake de vennootschapsbelasting.

Begeleiding

In de loop van het jaar wordt U begeleid aan de hand van tussentijdse balansen. U krijgt hierbij de nodige fiscale adviezen om zo uw aangiftes te optimaliseren.

Digitalisering

Digitalisering speelt een steeds grotere rol, daarom bieden wij een onlineplatform aan zodat U uw documenten regelmatig kan doorsturen (scannen, mailen, foto via de app, …). Niet alleen vindt U alle bestanden terug in een klik, ook is het gedaan met de hoop mappen en kamers vol archief. Het onlineplatform zet PDF-facturen om naar het elektronische E-fff formaat en archiveert voor 7 jaar veilig.

Wij geven u advies

Heb je een specifieke fiscale of financiële vraag? Wil je een onderneming starten? Ben je op zoek naar een nieuw boekhoudkantoor?

Adviesverstrekking en begeleiding bij;

Overname en fusie

Herstructureringen en samenwerkingsverbanden

Opstellen van business plan, financieel plan en budget

Bedrijfswaardering

Financieringsvormen en het aantrekken van kapitaal

Groei van de onderneming

ja, ik wil een adviesgesprek