Wij voeren de boekhouding van uw onderneming en zorgen voor de verplichtingen inzake de BTW administratie (BTW-aangiften, intracommunautaire opgaven, BTW listings,...) Wij stellen jaarlijks de jaarrekening op voor uw bedrijf en zorgen voor de neerlegging ervan.
Wij begeleiden u stap voor stap in de opstart van uw zaak. Het opmaken van alle nodige documenten zorgt er voor dat u zich met een gerust hart kan concentreren op het uitbouwen van uw zaak.
Wij verzorgen het invullen van uw fiscale aangifte zowel deze inzake de personenbelasting als deze inzake de vennootschapsbelasting.
In de loop van het jaar wordt U begeleid aan de hand van tussentijdse balansen. U krijgt hierbij de nodige fiscale adviezen om zo uw aangiftes te optimaliseren.
Digitalisering speelt een steeds grotere rol, daarom bieden wij een onlineplatform aan zodat U uw documenten regelmatig kan doorsturen (scannen, mailen, foto via de app, …). Niet alleen vindt U alle bestanden terug in een klik, ook is het gedaan met de hoop mappen en kamers vol archief. Het onlineplatform zet PDF-facturen om naar het elektronische E-fff formaat en archiveert voor 7 jaar veilig.
Adviesverstrekking en begeleiding bij;
Overname en fusie
Herstructureringen en samenwerkingsverbanden
Opstellen van business plan, financieel plan en budget
Bedrijfswaardering
Financieringsvormen en het aantrekken van kapitaal
Groei van de onderneming